Как направихме филм за Черно море? къмпинг

Вероятно сте забелязали, че през летния период (или по-скоро Пролет до есента) Често посещавам Краснодарска територия. това традицията е съществувала от доста време, още преди първия път, когато влязох Тайланд. Само преди да пътувам с палатка и сега най-вече Отдавам под наем апартаменти или хотели. Въпреки че палатката почивка все още обичам. Точно преди, всичките ми пътувания бяха по време на празниците и особено в името на отдиха, а сега това са предимно бизнес пътувания, така и в да работят напълно трудно.

Исках незабавно да убия дузина птици с един камък: стрелям няколко къмпинг клипове, тест кола под наем превозвач Thule Proride 598, влезте в Красная поляна и напишете мини-водач, както и езда за 2-3 дни с кола в Крим и също така направете видеоклип. За съжаление, синът ми се разболя и аз спешно Трябваше да се върна в Москва, но успяхме да направим най-важното.

Като предговор

Наскоро започнах да пътувам доста, има много различни обстоятелства, които го възпрепятстват. Но не съжалявам които първоначално са свързвали работата си с пътувания / бизнес пътувания, Аз съм вдъхновен от подобен начин на живот и не съм сигурен какво съм направил ще бъде с всички наши проблеми, ако не и за него. Да, и заплата Един обикновен инженер, който бях преди, не е много впечатляващ в криза. Въпреки че трябваше да направя съществени корекции в моя оригинал намерения – да се намали броят на движенията, да се установи в Москва, спрете да пътувате, въпреки че обичам да пътувам много повече (и самия формат, и много по-удобно за работа), отколкото кратко Travel. Въпреки това, дори и такива кратки пътувания на 2 седмици, доста езда.

Като цяло започнах да мисля тук, а не дали да живея на ротационен принцип, например 2-3 седмици на пътя, след това 2-3 седмици напълно у дома и направете само домакински задължения, за да разграничите напълно начало / работа. Мисля, че семейството на свободна практика трябва да ме разбере. следователно че докато няма отделен офис в апартамента, да работят у дома нереалистично прост, шум-din е постоянно. Мислех за опцията с отдаване под наем на офис, но това отново отива някъде в задръстванията, плюс Вие сте прикрепен към годишния договор, въпреки това не работи гъвкаво никой не отменя патрулите, особено след като имам достатъчно спонтанно.

Как сме заснели видеото

Снимайки се с приятел, всъщност започнахме почти веднага, като напусна Москва. Трябваше да се направят скици за теста монтаж. И знаете какво ще ви кажа, дори шофирането на редовен М4 вече е вдъхновяващо. Пътят! Ето колко карам, толкова разбирам, че не го правя атракциите са поставени и пътят. Или когато шофирате отиваш, или летищна самолет, или прозорец на влак

Трасето М4 не се променя много, традиционно крайпътните са мръсни Трасето М4 не се променя много, традиционно крайпътните са мръсни

Маршрутът М4 не се променя много, традиционно засиран край пътя

Когато пристигнахме в Краснодар и се установихме в центъра на града 10-ти етаж в добро студио с изглед от прозореца, а след това само по себе си е мястото е вдъхновяващо за работа. И най-важното, нищо не отвлича вниманието, и всъщност няма какво да се прави, освен за работа. Щастливи сме те тръгнаха да снимат хеликоптера в полето, а вечерта се върнаха и Той е работил. Красота!

Отлично и вдъхновяващо студио на 10-тия етаж Отлично и вдъхновяващо студио на 10-тия етаж

Отлично и вдъхновяващо студио на 10-ти етаж

Почти вдъхновяващ изглед от прозореца Почти вдъхновяващ изглед от прозореца

Почти вдъхновяващ изглед от прозореца

- -

Трябваше да има крака на красиво момиче, но какво има

Ние работим в областта. Както се казва, блогърът седи, работата е на :) Ние работим в областта. Както се казва, блогърът седи, работата е на :)

Работим в областта. Както се казва, блогърът седи, работата е включена :)

Красиво място в подножието, където живеят приятелите ми Красиво място в подножието, където живеят приятелите ми

Красиво място в подножието, където живеят моите приятели

След като заредите всички устройства След като заредите всички устройства

След като заредите всички устройства

- -

Признавам, че съм съгрешил, но нямаше време да готвя

Преди да си тръгнем, обиколихме района на Европа, където щях да живея Преди да си тръгнем, обиколихме района на Европа, където щях да живея

Преди да си тръгна, обиколих района на Европа, където щях да се движа да живее

След това отидохме в къмпинга, поставихме голяма палатка за къмпинг. (Ето преглед, препоръчвам го) и заснет по същия начин. Станахме сутринта докато светлината е добра, си легнахме вечер, след като прегледахме и разглобяваме всички файлове. Изглежда, че там, просто vidosy стреля, но всички за всички минали седмици. И успя да плува само веднъж, а след това, защото имахме нужда от изстрели под водата.

Разбира се, палатката не е най-добрият офис вариант, защото отидете на специална беседка такса всички устройства, не нормално интернет, храната трябва да бъде приготвена на горелката, под душа разходка общо и изчакайте на опашка. Но докато лятото е на улицата и когато искате разнообразието е доста добро. Ще повторя :)

Пристигнахме в лагера Пайн Рай, обичам боровете! Пристигнахме в лагера Пайн Рай, обичам боровете!

Пристигнахме в лагера Пайн Рай, обичам борове!

Въпреки всичко, аз обичам палатка за почивка Въпреки всичко, аз обичам палатка за почивка

Въпреки всичко, обичам почивка от палатка

Понякога е много красиво и морето, както в Средиземно море Понякога е много красиво и морето, както в Средиземно море

Понякога е много красиво и морето, както в Средиземно море

Тук те зареждат устройствата си и гледат материала Тук те зареждат устройствата си и гледат материала

Тук те зареждаха устройствата си и гледаха материала.

Само в последния ден предположихме, че ще поискаме да държим изхода точно в палатката Само в последния ден предположихме, че ще поискаме да държим изхода точно в палатката

Само в последния ден предполагахме, че ще ни помоли да задържим изход директно в палатката

Срещнахме чудесни момчета, които станаха актьори за цели 10 секунди Срещнахме чудесни момчета, които станаха актьори за цели 10 секунди

Срещнахме се с прекрасни момчета, които станаха актьори пълни 10 секунди

Неуспешен ден на стрелба, актьорът не беше готов Неуспешен ден на стрелба, актьорът не беше готов

Неуспешен ден на стрелба, актьорът не беше готов

Черно море изобщо не е червено, но можете да го застреляте веднъж Черно море изобщо не е червено, но можете да го застреляте веднъж

Черно море изобщо не е червено, но можете да го застреляте веднъж

Времето за залез с таймлапс отнема около два часа Времето за залез с таймлапс отнема около два часа

Timelaps sunset отнема около два часа

- -

Залетите тук са страхотни!

Прекрасно е и след залез слънце Прекрасно е и след залез слънце

Красив е и след залез слънце

- -

Е, през нощта, също, такива звезди в града няма да видите

Преди да напуснете селфи със собствениците на къмпинга и моите добри приятели Преди да напуснете селфи със собствениците на къмпинга и моите добри приятели

Преди да напуснете селфито със собствениците на къмпинга и моето добро приятели

За още 2 дни спряхме в лагера Raccoon, където също отнехме известно време. За още 2 дни спряхме в лагера Raccoon, където също отнехме известно време.

За още 2 дни спряхме в „Къмпингът на миещата мечка“, където те също взеха малък изстрел, стана студено

През тези 2 седмици научих защо се нуждаем от зебра и фокус камерата ми, се опита да стреля с обичайните steadicam и осъзнах, че електронният стабилизатор е нашето всичко, беше обучен през нощта / ден времеви интервали и искаше различен обектив и ротационен таймер, Аз тествах aqubox за моя Xiaomi екшън камера, 2 пъти почти напуснал квадрокоптера…

Като цяло пътуването се оказа богато и много креативно. Е, за разлика от това, това не е седмица, в която да яздиш из Тайланд снимки на плажове, автобусни разписания и цени в супермаркета, и събиране на полезна информация. Дори имаме няколко алтернативни идеи филмът се появи, обаче, някакъв психоделичен, така че стреля не станах :)

Добра работа!

До този момент никога не съм снимал рекламни клипове. Винаги е направено видео за блога и в по-голямата си част като хоби. В края на краищата, най-важното, което имам тук, е информацията Не е необходимо да се придружават цветни снимки или сюжетни видеоклипове. И ако вече съм заснел видео, тогава просто разказал в него за себе си (vlog) или за някои поглед, всичко беше направено по пътя и без никакви обучение.

Този път интересът ми беше и с нестопанска цел, аз само помогнах Застреляй приятеля си, а идеята, основната снимка и редактиране не бяха мои. Самият аз се чудя какво ще стане с това на изхода (все още не готов). Не, разбира се, няма да има холивуд, просто малко видео презентация за къмпинг Pine Paradise и няколко технически видеоклипа (как да стигнем до там, как да слезем до морето, история за къмпинг) за него и за къмпинг Raccoon. Но това не е така по-малко има нещо интересно.

Ако не друго, приемаме поръчки :) Не, добре, защо не, бих заемат подобна посока. Стрелба по-долу, стрелба от хеликоптера, няколко камери, оборудване, постоянни експерименти, времеви интервали всички видове пътувания до различни градове / страни. Звучи романтично! Въпреки това, вероятно с течение на времето такава работа може да се отегчи, особено ако стреляйте по неинтересни, като сватби. Съжалявам, не искам обиждам сватбените прислужници, но не мога да сваля сватбата със сигурност, винаги същата рутина. Като цяло взех под внимание стрелбата видеоклиповете са потенциално интересни за мен. Въпреки, че аз все още не водят Вашият канал в YouTube, въпреки че видео форматът е все по-голям стана популярна сред хората, изтъкна причините тук.

Послепис С Крим не работи и вероятно не тази година. следователно тихо заминава за Черна гора за няколко седмици. ако който ще бъде там през октомври, обадете се за посещение.

Like this post? Please share to your friends: