Алтайските планини – туристическо пътуване до ледника Maashey. Част 1. \ T

На Алтай! В планините! Чакам това пътуване от 3 години. През цялото време нещо не се разви и не работи. И накрая, през август 2009 г. ние отлетя. Няколко месеца преди това внезапно беше открита компания Походи, диригент, пари. Дори моята добър, но много зает приятел, изведнъж се оказа, че лети от нас. Планирахме поход от село Акташ до ледника Мааши (местните наричат Маги) и обратно. Лесно е така туристическо пътуване до планините Алтай.

Всичко започна с подготовката. Трябваше да купя оборудване, което Не бях тук преди: проследяващи пръчки, горелка, гамаши. СКупих билетите малко, трябваше да ги поръчам по-рано, за половин година е желателно (съветвам ви да го използвате за търсене и сравняване цени Aviasales.ru и Skyscanner.ru). И вече 2 месеца преди заминаването не е така имаше евтини тарифи и решихме да летим с приятел в Барнаул със самолет и обратно с влак. Отделно, аз писах за това стигнете до Алтай.

Най-неприятното при приготвянето е сушенето на сиренето. Миришеше миризмата Целият апартамент и масата за вечеря бяха заети през цялото това време. раница в крайна сметка дойде около 30 кг, вероятно за гуру на пешеходен туризъм Това е малко, обаче, бих искал да отида лесно, но тъй като не съм опитвал намали го, нищо не се случи, неща като всичко необходимо – реши за Алтай планини!

- -

Сушене на сиренето преди къмпинг.

И тук сме в самолета. За Барнаул лети 4 часа. Лешка, която добър, но зает приятел, глупаци с глупави въпроси: “Защо Това е първият му полет, който можете да разберете летището на Барнаул ни посрещна в слънчева сутрин. Не успя да заспи – предотврати предвиждането на туристическо пътуване, а нощта е кратка беше: излетя късно вечерта, плюс промяна във времето (разликата в време +3 часа от Москва).

Летището в Барнаул е малко, от самолета, който върви до портата метална ограда, обхващаща летището, и се качвайте паркинг и в непосредствена близост до павилиона със зала за полет, дойдете при кого не мързел, отнемете нещата от конвейера … Надявам се тази мисъл няма да се случи на никой друг. Между другото, раници не могат да завием с филм, само ние от всички пристигащи туристи го направи.

Качихме се на автобуса и след половин час пристигнахме в Барнаул, за нелепо 10 разтрийте, въпреки че такситата и някои частни микробуси са готови да ни носят само за много голяма сума. Барнаул беше нисък, не стегнат построен град, доста зелен и красив. Автогара друго, а не приятно място, бездомни Гара Казан.

Автогара и жп гара една срещу друга, тези, които идват влакът е удобен за трансфер до автобуси. След това седнахме автобус до Горно-Алтайск, автобусите се движат често, веднъж на час. Отидете около 5 часа, с спирка в град Бийск.

В Горно-Алтайск чакахме втората част от групата, която пътували през Новосибирск. О, как си ги спомняхме, седнахме няколко часа на автогарата! Но ядоха повече от веднъж вкусен сладолед, продаван наблизо (съветвам всички).

След това взехме микробус до Акташ. И накрая, равнините бяха заменени с планини, които, като разстояние от Горно-Алтайск, стават все по-високи и растителността става по-бедни и по-бедни. Пътят отне часове 5-6 и въпреки това красиви гледки, доста уморени.

Пристигнахме вече в пълна тъмнина и вече ни чакаха на място. диригентът, нашият приятел от Москва, който от няколко седмици скитаха в планините на Алтай.

Под ярка светлина на луната хакнахме някъде извън пътя, в търсене на място за палатка. Стоеше близо до река Чуя, недалеч недовършената водноелектрическа централа, от магистралата от километър 3. Водата в реката изглеждаше ужасно студено. Тогава все още не сме знаели, че по пътя обратно, в края на похода, след плуване в езерото близо до ледника, тя ще бъде като гореща баня за нас. Навикът е нещо ново.

На следващия ден почти всички излязоха от палатката с думите: “Уау!” И ето ги, планините на Алтай! Планинска река, около скалата на хоризонта, покрита с лед планина, създаде невероятно впечатление. Но закуската беше оскъдна, тъй като храната е рисувана дни. Сега вместо обилна храна – естетиката на местата, но това е доста еквивалентен обмен.

Планината Алтай. Река Чуя. Планината Алтай. Река Чуя.

Планински Алтай. Река Чуя. снимка Борис Волчек.

Планински Алтай. Туризъм.

Алтайски планини. Снимка от Борис Волчек. Алтайски планини. Снимка от Борис Волчек.

Алтай. снимка Борис Волчек.

Преместен, реши да отиде за половин ден. Маршрутът не беше дълъг и просто, за първото туристическо пътуване до планините напълно. Леко се изкачи по-високо и всички непосредствено зад извадените камери По-бързо да се уловят гледките към планините на Алтай. Само тук слънцето е високо, не Най-доброто време за снимане.

Алтай.

Как съжалявам, че не съм взел DSLR със себе си, спасих тежестта… Би било по-добре да не приемате никакви дрехи. Защо имаме нужда от нормално камера, ако не го вземете със себе си, до мястото, където наистина е е необходимо. Само благодарение на нашия водач, опит, който не беше мързелив и взе цяла раница за снимка, донесохме у дома няколко десетки добри снимки.

В първия ден, през който вървяхме по Чуй, беше горещо и водата беше далеч по-долу. Как всички искаха да плуват. Потъмнелите московски органи го боляха такъв тормоз. Още веднъж разбираш, трябва да направиш спорт, по-малко седнете пред компютъра, излизайте по-често природа и туризъм и много повече, отколкото разбирате. Ако само всички тези разбирания щяха да живеят, за да видите града и да не потънат в него лети.

Алтай.

След това слязохме и се обърнахме към река Машеи, останалите разходка по нтова. На кръстопътя на реките се намираше голям лагер, има много хора, коне, уазиков. Първата ни спирка помнеше студена синкава вода и чай.

- -

Планински Алтай. мост над Чуя.

Планински Алтай. река Мааши.

С бавна скорост вървяхме няколко дни. природа ставаше все по-жестока и по-сурова, температурата падаше. На сутринта палатките бяха в слана, като всичко наоколо. Времето в Алтай като цяло играе шеги, а след това дъжд, след това сняг, а след това слънцето, не се предскаже.

Алтайски планини. Дървета в слана. Снимка от Борис Волчек. Алтайски планини. Дървета в слана. Снимка от Борис Волчек.

Алтай. Дървета в слана. снимка Борис Волчек.

Горни Алтай - туристическо пътуване. Горни Алтай - туристическо пътуване.

Планински Алтай – туристическо пътуване.

Скоро езерото Maashei протегна пред нас. И единственият паркингът, на който разчитахме, беше зает. Итрябваше да вземем някои от участниците в кампанията, да разтоварим напълно и Практически за следващото паркиране. Пътят езерата не бяха толкова живописни като самото езеро, защото Трябваше да гледам постоянно под краката си, скачайки от камък на камък. Вярно е, че на паркинга ни изненадаха гъбена супа от местни гъби. Доколкото си спомням, веднага потече слюнка.

Алтай. Езерото Maashey.

Алтай.

Главната цел беше ледника Маашей и на третия ден от пътуването видяхме его. От далеч, но видях. По-точно, на нас ни се стори, че сме пред него. на следващия ден ще стигнем, но разстоянието в планините е някакъв вид измамлив, не достигна.

Продължава тук: Алтайските планини – туристическо пътуване до Ледник Маашей. Част 2. T

Алтай.

Like this post? Please share to your friends: